Retour- en terugbetalingsbeleid
Niet tevreden met uw bestelling?
U heeft altijd het recht om uw bestelling te retourneren indien u niet tevreden bent.
Retourneren
Indien u niet tevreden bent met de artikelen die u heeft besteld, heeft u de mogelijkheid om deze binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Gelieve contact op te nemen met onze klantenservice om de retourzending te registreren.
Om in aanmerking te komen voor een terugbetaling of omruiling, dient het geretourneerde product zich in de oorspronkelijke staat te bevinden, inclusief labels en etikettering. Het product mag geen gebruikssporen vertonen. Wij behouden ons het recht voor om de retourzending van drie artikelen te weigeren indien wordt vermoed dat deze reeds zijn gebruikt of zijn beschadigd door omstandigheden buiten onze verantwoordelijkheid.
Terugbetalingen
Zodra wij het product hebben ontvangen, zal dit zo spoedig mogelijk worden omgeruild of wordt het aankoopbedrag binnen 7 dagen op uw bankrekening teruggestort.
Verlate of niet ontvangen terugbetalingen
Indien u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, aangezien het enige tijd kan duren voordat de terugbetaling officieel wordt verwerkt.
Neem daarna contact op met uw bank. Er kan enige verwerkingstijd zijn voordat een terugbetaling zichtbaar is.
Indien u dit alles heeft gedaan en nog steeds geen terugbetaling heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Voorwaarden
-
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. De verzendkosten worden niet vergoed.
-
Producten zoals ondergoed, lingerie, panty's (met uitzondering van de fleece panty!) en persoonlijke verzorgingsproducten vallen niet onder het retourbeleid van Silkyleg vanwege hygiënische redenen. Deze producten kunnen dus niet worden geretourneerd en worden niet verwerkt.
-
Zorg ervoor dat u de retourzending voorziet van een tracking- en traceercode (op eigen kosten).
-
Stuur op de dag van verzending een foto van de tracking- en traceercode per e-mail.
-
Het product dient ongebruikt te zijn bij de retourzending.
-
Het product dient te worden geretourneerd in de originele verpakking.
-
Het product wordt gecontroleerd op eventuele schade die is veroorzaakt door de klant. De retourzending van een beschadigd product als gevolg van eigen toedoen zal niet worden geaccepteerd.
Let op: Wij verwerken onze retourzendingen in China, wat betekent dat u uw pakket buiten de EU moet retourneren. Dit kan leiden tot hoge verzendkosten, tot wel 25 euro, die niet door ons worden vergoed.